Yeah ;)

Ronja skriver

okej jag är nuuu hossss Paulinslichious :D fakking awsome :D

JAG OCH PAULINA HAR ITNE SAMMA ÅSIKTER :O så här kommer min lista på 2009 ;)

Årets bästa Biofilm:
Lätt ICE AGE 3!!!!! vad annars? alla som inte sett den är töntar och kan inte cooliska,

ICE AGE 3      4 tha fakking win ;)

Årets bästa bok:
vadå bok?! Metros astro och serie ffs!

Årets roligaste ögonblick:
Hahah alla kvällar hemma hos mig (sjäälvklart!!), Tanto (ja vet, gud förlåte mig!), När jag och Paulina skulle köpa kondomer men INGEN JÄVLA AFFÄR HADE DET?!

Årets största förändring:
Jag blev av med oskulden och bytte umgände ^^,

Årets tråkigaste:
flytta till skogen (västerås), och alla de där gångerna när man tvunget fick se på en dålig film!

Årets skratt:
OLA SVENSON! :D och "höhö, Britney Spears..!" (förklaring kommer senare om någon vill ha den ;))

Årets besvikelse:
VADÅ JAG SKA FLYTTA TILL VÄSTERÅS?!!?! :O



there you go ppl, my list 2009 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0