Utmattad!

Paow skriver

Sitter hemma i soffan. Fick nästan ingen sömn i natt då jag konstant hörde ett vibrerande ljud. Jag vet inte vart det kom ifrån men det höll oavbrutet på i över två timmar så jag tror inte att det var en mobiltelefon. I morse när jag vaknade var jag helt utmattad men imorgon ska jag gå till skolan igen oh då har vi elevhälsodag så vi ska få prova på en annan utbildning. Vi fick Körsång.. Jag hade hoppats på Solosång eller musikal men jag är nöjd med det ändå. Jag saknar min Ronja något OTROLIGT!
Men jag får träffa henne imorgon då vi ska på Concealed Asylums spelning på Tuben i Farsta

Jag har inte så mycket mer att skriva. nu ska jag spela piano oh sedan kolla på en film.
Men jag slänger upp en bild iallafall!


earfdae

Linn - Amanda - Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0