RONJA IS COMING TO TOWN!

Paow skriver

Idag kommer Ronjalischious till STHLM ända från det lilla västerås där alla låter som farbror barbro!
Ni vet att ni är avundsjuka på att jag får ha henne för mig själv hela natten!
Men hur blir det på måndagen undrade ronja i sitt förra inlägg.. Jo du, det ska jag säga dig.. Jag ska säga dig att jag ska snacka med kvinnan som födde mig om att hon ska få stanna ytterligare en dag.
det borde inte vara några problem, jag menar vi ska ju ändå åka till samma ställe dagen efter!

Undrar hur det kommer att gå för oss att sova ikväll.. Hm.. vi kommer troligtvis sitta uppe hela natten och berätta snuskiga historier för varandra så att vi inte kan sova sen.
Ni vet att ni vill vara med!
Men ibland blir det inte som man vill döru!

Kommentarer
Postat av: Miche

Jag är avundsjuk på er båda två för att ni får ha varandra hela natten :O

2010-01-10 @ 13:14:37
URL: http://michmeister.blogg.se/
Postat av: Paulina

Det förstår jag Miche :O

Vi ska tänka på dig hela natten!!!

2010-01-10 @ 14:17:41
URL: http://igothiswaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0