OMfakkingG!!

Ronja skriver

Tjenare Mittbenare nya bloggen :D Ronja här och jag måste berätta om vad som hände mig nyss :O

Jag är en Rökare (ja tyvärr FY PÅ MIG!!)
 och jag stod ute och rökte och då HOPPAR det fram ett jävla >RÅDJUR< mitt från ingenstans och står fem fakking meter ifrån mig..
efter lång analysering av detta och skräcken som välte ut i mina ådror så frågade jag "vill du ha ett bloss?" (av ren hövlighet)
 men Neeej, den hoppar där ifrån...
det var Awsome.
 den jäkelt är fortfarande ute på tomten någonstans och förföljer mig :O
good night bitches ;)

love yah<3


Kommentarer
Postat av: juliaaaa fowe

hahahahaha

2010-01-10 @ 00:25:12
URL: http://www.nattstad.se/faltas.tu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0