offientlighets principer

Ronja skriver

Hej. jag är för fan förbannad,
jag är i ju i västerås men har inte märkt förräns NU  att ljudet på datan har försvunnit mirakulöst..

hm undrar vad FOLK I DETTA HUS SOM INTE ENS ÄGER DATAHELVETET HAR GJORT MED DEN?!?!?!?!?!?
ja jag har skrivit om detta på msn, facebook, här och har planer på att ödelägga bdb...
gör mig glad någon och ge mig kakor??!!??!

jag får 2000 kr om jag inte röker ett enda bloss på ett år! hahahahha ska försöka helhjärtat med detta men jag tror ikke att det kommer att gå... -.-' jaja vi får se vad som händer. saknar Paow å folk i stockholm.

vad tycker vi om grisar förresten? skulle JAG, MOI, I, ME osv kunna göra det?! hahaha svaret får vi om jag fgår jobbet ;) <3
 juste, JAG VILL BLI SCENE :D OCH JAG HAR FÅTT IGENOM NAVELPEIRCINGEN I ÖRAT :D (haha och nu är det en liten röst i era huvuden som skriker xD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0