Michmeister 18 år!

Paow skriver

Förlåt för att jag är VÄRDELÖS på att uppdatera, men var rätt så upptagen igår!
Först vaknade jag upp med finaste personen bredvid mig i sängen och kunde inte annat än att känna mig som det lyckligaste tjejen i världen.
Vi tittade på Vampyrfilm (Underworld) innan vi käkade frukost, sen tog vi det lungt ett tag innan Peter drog hem och skulle fixa klart Miches födelsedagspresent.
Vid 4:a tiden drog jag hem till Mich och då var Peter redan där, tänker inte gå igenom kvällen för att det hände så mycket men kan berätta att Mich blev skitglad över mina presenter!

Han fick:
Ett Halsband med Darth Vader masken
En Cider (som uppvärmning på ett fylleår)
Ett intyg där jag lovade att jag skulle se alla Star Wars filmerna (Vad fan har jag gett mig in på, haha)
och (trumvirvel)
Rosa, Fluffiga handbojor + ett kort med texten "I hopp om många sköna stunder"
Haha, Fy fan vad vi garvade!

Fick dricka alkohol där men tog det jävligt lungt och tog nån cider och lite vitt vin + sprite (OMG, ny favorit!)
Jag och Felix satt och smuttade på varsin genom hela kvällen. Haha
Btw, Min umgängeskrets är inte som alla andras. När vi är tillsammans så spelar det ingen roll vem som har ett förhllande med vem, utan Maria (Maria + martin) kanske sitter i peters knä, Jag sitter i robins knä (Robin + Emelie) Emelie kanske sitter i Miches knä och Martin spelar gitarr, sen byter vi av varandra beroende på vem det är som vill ha gitarren.
Haha!

Efter det drog jag och mötte upp Elias (som hade stått och väntat i 40 minuter, Oups!)
Men det var lungt, och vi drog hem till mig. Lucas, Hampus, Louise och Jocke följde med och så chillade vi här hemma.. lyssnade på Metal och snackade skit.
Louise och Jocke drog vid halv 1 och då drog jag och grabbarna och skulle träffa Rasmus och Svante.

Jag har aldrig varit med om något jobbigare någonsin. Lucas blev upptryckt mot väggen och blev halvt strypt av några random som också skallade Elias och sparkade honom i ansiktet.
Fan också!
Ringde Ronja och var helt förstörd, men efteråt verkade det som att det var jag som mådde sämst.
Haha!
Hampus, Elias och Lucas sov hos mig så vi laddade tv:n med en film och chillade långt in på natten.

Imorse var jag hemmafru och gjorde frukost åt pojkarna och nu ska jag snart hoppa in i duschen och bege mig mot Subways place där vi ska glo true blood hela natten (Man är ju trots allt ledig imorgon. Haha)

Lägger snart upp bilder på mina nya snygga skor också, och jag lovar ett videoinlägg innan jag drar.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0