Kultur och ide historia

Paow skriver

Låt mig ta er tillbaka till medeltiden, ett häfte på ca 30 sidor som är meningen att kunna utantill, föreställ dig nu att du läser igenom häftet fler gånger än du orkar, ändå minns du inget, låter det jobbigt?
Äh, ta det lungt.. det händer oss alla.
Provet börjar snart, borde äta lunch men det är äcklig mat.
Känner mig ensam i skolan då Ronja är sjuk, Anna är sjuk, Petra är hemma, Adam mår dåligt, Elias är på väg hem från Marocco. Inte så kul.
Datorsalen och bloggen är mina ända vänner idag.
Fast Subway och Marcus är här och stöttar mig.

Mamma har kind of gått med på att jag ska få pierca tungan :D
Peter är nypiercad och Subway är nypiercad, Jag älskar känslan av att vara nypiercad, vill igen!
Sommaren är nästan planerad och alldeles för mycket tankar rör sig i mitt huvud.
Ojojoj, hur ska detta gå..
(Inte konstigt att jag inte minns provsvaren)

Helgen kommer att bli awesome då Peter sover hos mig på fredag, Vi drar hem till Mich och firar hans 18:årsdag på lördag och från Lördag - söndag är jag ensam hemma :)
På söndag ska jag sova hos Subway för att vi ska kolla på trueblood och leka med hennes present från Adam!
På måndag är jag ledig

Jag vill läsa bygg och Event men det går inte och Mamma tycker inte att jag ska byta inje.

Ska få voddler invite av Butte, Hon är en trevlig prick (Eller en snäll rand om ni tycker att det är bättre)
ska glo skräckfilmer på lördagnatt så att jag inte kan sova ensam i slutet!

Där har ni mitt liv för tillfället.

Har ni också mycket som pågår i hjärnan?

Kommentarer
Postat av: Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt

Jag är snart 22 år. Kul att du ville svara på frågan men tyvärr blev du inte länkad.. Hoppas allt är bra med dig?

kramar Jessicalillsmeds.se

2010-01-14 @ 13:37:05
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt

Jag är snart 22 år. Kul att du ville svara på frågan men tyvärr blev du inte länkad.. Hoppas allt är bra med dig?

kramar Jessicalillsmeds.se

2010-01-14 @ 13:37:27
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0