Kill With Me?

Paow skriver

igår så såg jag och Petra en superbra film, tyvärr hade den en dåligt slut. Why oh why i wonder?

Filmen hette Untracable och handlar lite om en hemsida "killwithme.com" Där randompersoner blir torterade till döds live över internet. Ju fler som tittar, desto fortare dör offret.
och de dör på sätt som att bli sönderskuren och få blodförtunnande medel inskickat i kroppen via dropp. Ju fler som tittar desto fortare rinner droppet.
Offer nr.2 (eller egentligen tre) blir fastsatt i golvet med cement och omringad av värmelampor, ju fler som tittar desto fler värmelampor. I slutet ligger det på runt 160 stycken.
Nästa offer blir satt i en vattentank, fastspänd i en stol. Vattnet töms sakta och blir ersatt av batterisyra.
"Om ingen tittade skulle du fortfarande sitta i vatten."
Och så vidare.
Jättebra.
Idag tänkte jag att jag skulle kolla killwithme.com och visst sajten existerar, ser lika vidrig ut som i filmen. Men som tur var såg jag inga offer. Haha, Se filmen, den är riktigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0