Hey, I'm a believer!

Paow skriver

Och jag är hungrig! Men det känns som att jag precis åt så jag ska nog inte äta igen på ett tag.
Har spelat piano och lyssnat på wonderful musik sedan jag kom hem.
imorgon blir det att redigera filmen och spela in sista scenen till den. Jag ska sitta förstörd och skrika på skoltoaletten. Haha, det blir nog jävligt kul. Folk kommer att tro att jag är dum i huvudet!
Bra! Då stämmer deras tankar äntligen med verkligheten!

Vi slänger upp ett citat som jag sa i tisdags och som misstolkades av flera.
"Vi började vid fem så det blev ett tag! Är ganska öm nu."

Usch, vad tänker ni på? Jag vet att ni inte tänkte på det jag menade! Allt handlar inte om sex ;)
Nej men vi var i fotostudion mellan 17.00-20.30 och bar massa tung utrustning, så jag var ganska trött och hade inte ätit på 9 timmar. Haha..

Ronja har för dålig update, tycker ni inte?
Om hon inte uppdaterar så kommer jag att Schåååga upp dhörren. Och dhet vill hon hju inthe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0