God morgon, god MORGON.. Hör fåglar sjunga glatt... (som man säger i kaviar-reklamen)

Paow skriver

Idag tänkte jag och Ronja att vi skulle duscha samtidigt för att spara lite tid. Och jag duschar då lite längre tid.
(Tyvärr inte tillsammans då vi har lite tidspress.. Men eftersom våra fötter är masserade, skönhetsråden givna och ryggarna rakade så trodde jag att vi skulle klara oss själva. Men det uppstod Svåra komplikationer!!) När jag kommer ut ur duschen förväntar jag mig att Ronja redan ska vara klar och precis som jag tror står hon vid dörren och väntar. Men Neeeeeeeeeej, Inte har hon duschat!
Utan då har hon råkat vrida upp värmen på max så att vattnet är skållhett.
Så då fick vi ta hjälp av styvfar som fick kämpa för att skruva tillbaka värmen (Åt ena hållet går det jättelätt, åt andra hållet är det omöjligt att skruva)

Jag höll på att somna i duschen och jag försökte förklara för Ronja att ducha var som att "stå upp under täcket". Jag tror hon fattade!
Idag blir det nog en videoblogg från the outside world. Är lite rädd för att lämna the comfort zone men det ska nog gå bra
(lugna, DJUPA... A N D E T A G!)

Och För Ronja går det alltid bra, för.. Hon har ju sceneluggen nu!
Och jag är skitsnygg som vanligt!
Nu ska jag gå och fråga Ronja om hon behöver hjälp innan vi ska äta frukost tillsammans med katterna.
Ja det är ju viktigt att alla i familjen känner sig delaktiga!!!

Frida tycker att vi uppdaterar som Hyenor så jag vill bara passa på att säga att Vi Love you Frida (Som man säger på engelska) och sen bara lägga till att "Jag är så hungrig, jag måste ha en gnu!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0