Dagens sista update!



Eller dagens första beror på hur man ser det. jag räknar det som att om man fortfarande är vaken så är det fortfarande idag (eller igår) makes any sense?
Jaja.. Jag ska sluta vara dryg och uppdatera nonstop, men nu tänkte jag iallafall bara säga godnatt till världen och krypa ner i sängen med min underbara bok och bara vara för mig själv.
Sen vill jag tacka Ronja för att hon hade tid att prata med mig en stund och Peter för att han är den han är och gör mig till den jag är.
Jag älskar er båda så otroligt och vad som än händer måste vi ha kontakt.. förstått?
Bra!

Imorgon är sista och första dagen, ja men nu talar jag i gåtor och ni behöver inte veta vad jag praar om för det är mest en reminder till mig själv. Såg nyss att det går en skräckfilm på tv och jag MÅSTE titta för jag är beroende.. shit vad osammanhängande det blev nu men allt är sammanhängande, logiskt och ponnyaktigt i mitt huvud!
Alla äter också ragnbågar och bajsar fjärilar om någon undrar.

Jag har kommit fram till att jag hatar hemligheter (Har jag väll egentligen alltid vetat.. men nu när det är natt så börjar jag tänka på allt igen.. ojojoj.. får se hur mycket sömna jag får..
puss på er och sov gott
midnatsknull på er!
Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0