Dagen i sin helhet!

Paow skriver

Tjo bruuushor!
Nu när skolan börjar igen blir det nog lite mindre uppdateringar från våran sida, men ack, tvivla ej. Vi kommer självklart att kompensera detta med längre, utförligare och MYCKET roligare inlägg..

Dagen började bra som ni kan läsa i tidigare inlägg.
Jag och Ronja drog till stan vid 11 och gick på punktshop och köpte töjning till henne. Sen gick vi och mötte Amanda som btw hade piercat läppen! Skiiiiitsnyggt!
Sen fick vi gå tillbaka till punktshop för även Amanda ville ha en töjning.
Efter det drog vi till konsum, men påvägen dit stötte vi på problem. "Dumdumdum (musik)"

När vi skulle kliva på tunnelbanan så blir vi stoppade vid spärrarna.
Bruden: Era kort har gått ut
Ronja: Enligt skolan får vi fortfarande åka på dem
Bruden: Nej, de har gått ut
Ronja: Paulina!! Kom hit!
Jag: Vad?
Ronja: Förklara.
Jag: *suck* *monoton röst* Enligt SL handboken, upplagan från den 8 augusti 2009, sida 14, näst sista punkten på sidan berättar att man får använda busskorten för att ta sig till skolan den första skoldagen.

Då tog de fram handboken, kollade upp detta, började asgarva och såg helt chockerade ut över att vi visste detta.
Men vi fick iallafall gå igenom.
HAHA, Power to the people!

Sen åkte vi iallafall till Konsum och Ronja var asotrevlig och skrek på dom som jobbade där.
Ronja: HALLÅ? KAN DU HJÄLPA OSS?
Jag: Var trevlig!
Bruden: Vad vill ni ha hjälp med?
Ronja: Vi vill köpa kondomerna där!
Bruden: Vilka?
Jag: De gröna!
Bruden: Jo visst.
Ronja: Förlåt att jag var otrevlig och tack för hjälpen!


Ronja är underbar xD Älskar henne fullt ut!

Bilder och Video från idag när Ronja och Amanda töjer sitt öra kommer såfort min minneskortsläsare anländer!
Jag lovar.
Nu ska jag skriva jobbansökan.
Puss på er


Ronja:

Kommentarer
Postat av: Miche

Vem ska få "leka"? ;D

2010-01-11 @ 20:53:26
URL: http://michmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0