Concealed Asylum, Vinnare!



Är nu hemma från Rockarusellen, Shit vilket ös det var!
Nu är jag Döv, har ont i nacken och är hes. Precis som det ska vara när man lyssnat på Metal!
Concealed Asylum som vi var där för att se lämnade Scenen som vinnare med 44 röster gentemot tvåorna som hamnade på 28 röster! Herregud vad skönt det känns!
De var GRYMMA, för att beskriva det med ett ord. Ronja som aldrig hört dem var nästan lamslagen efteråt och jag var lika stolt som vanligt. Killarna har verkligen talang och gör grymma låtar.
De spelar återigen på Brandbergsgården den 16 Februari och är också förband till Sterbhaus den 27:e.
Jag hoppas vi ses där! Annars ska jag skicka Ronjas isbjörnar på er!

Och nu måste jag sova (random), Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0