Chillhelg!



Denna helg ska jag vara duktig och bara vara hemma. Imorgon firar pappa och styvmor 10 år tillsammans och då ska Pojkvännen sova här för P&C ska ta in på hotell och jag vill inte sova ensam. Har egentligen inget att skriva här men kände att jag skulle uppdatera ändå.
Ni kan ju få veta lite onödig fakta om mig!
1. Jag kan lägga tummen mot undersidan av Armen (Älskar dig Mich för att du kan göra så)
2. Jag kan lyfta på det ena ögonbrynet (Men absolut inte på det andra)
3. Jag kan lägga båda benen bakom huvudet (Något som tydligen uppskattas)
4. Jag tänker till 90% av tiden på engelska (It's true)
5. Jag är egentligen inte helt frisk från mina ätstörningar (så här ser jag ut enligt mig själv)
egergse
6. Jag har små tvångstankar (kolla brevlådan varje gång jag kommer hem, kan inte sova med öppen dörr)
7. Jag är en elak människa (Men jag är snäll ibland)
8. Hårt = Bra.

Nu ska jag gå och vara social.
Men nu vet ni lite onödig fakta om mig!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0