A hundred days have made me older since the last time I saw your pretty face.

Paow skriver

Glee - Made In Sweden

Nu blire musikväll.
Har precis kollat Glee, Looove it! Och nu börjar Made In Sweden också. Ska bli kul. Programet är ju roligt.
Nu börjar jag bli sjukt seriös i bloggen märker jag :O
Måste bli utflippad! Var ju påväg att bli det förut men typ ändrade mig. Nej! Det får bli ändring på det!
Så här kan vi ju inte ha det!
Mitt och Crewets nya ord är Score! Det är Awesome!

Var snart en vecka sedan jag träffade Peter, men imorgon ska jag sova hos honom och på lördag blir det Sterbhaus innan vi åker hem till Mig och sover. Är ju månadsdag på lördag!

Pöss (Vet inte varför jag skriver pöss, hatar det ordet. Hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0