Vad fan hände med The crew?



Nu får världen ge sig asså!
Vadfan hände med The crew? Det här funkar inte!
Ronja är i Västerås, Petra ligger hemma sjuk och Anna har kikhosta.. Om Elias börjar dissa mig blir jag arg!
Jag saknar mitt crew, vill träffa alla tillsammans igen <3 Inte i omgångar
ANNNA - DU ska bli frisk nu! Jag saknar dig otroligt! Har inte sett dig på flera veckor!
Ronja - Jag måste pallra mig upp till västerås såfort jag får tid!
Petra - Krya på dig gumman! Och kom till skolan imorgon.. annars!
Elias - Jadu.. vi kommer ses idag :) Men Våga inte dissa mig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anna

hej goda nyheter!

Ett jag har inte rökt på över en vecka, hade småpanik imorse och satt och typ hoppas upp och ner, men jag kom över det. Annars har jag klarat de ganska bra. Viljestyrka or what?

Två, om jag mår bättre imorgon kommer jag till skolan senast onsdag!



Och jag saknar dig! Jag saknar alla och jag saknar oxå THE CREW! Såg bilderna från Centralen, du är SNYGG, och dina ben, att döda för!

Super fina bilder! Adam är riktigt duktig han!



Hoppas du mår bra! Kram!

<3<3<3

Postat av: Petra Wessén

jag försöker faktiskt! :O Alltså nu är jag såhär skjuk så det är jobbigt istället för skönt så jag vill egentligen bli frisk nu! Och jag vill fan till skolan imorn så man kan tänka på lite andra grejer och träffa dig liksom!! :) <33

2010-02-01 @ 19:28:22
URL: http://wssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0